Här vid foten av ett berg kan jag se varenda färg, precis så här hade jag målat om jag kunnat


Igår bestämde Eric och jag oss för att åka på en liten road trip till fina fotoplatser. Först ut blev denna sandlåda, även kallad Västerbottens Grand Canyon. Väl framme började vi med att sitta i bilen, lyssna på musik, putsa objektiv och äta generatorkol. Vi väntade ut regnet nämligen. Men så sprack himlen upp en del och solen skickade ett sånt där dramatiskt ljus över platsen. Det är nog mitt favoritfotoväder - sol med moln med regn i en oförutsägbar kombo. Blir alltid bra bilder då!

Eric är en mästare på det där med HDR och jag tänkte att jag skulle ge det en chans jag också. Lite så här kan en sandlåda se ut genom ett vidvinkelobjektiv och med HDR-teknik. 











Jätte fina bilder!!

2012-08-02 // 17:55:48

Tack så mycket Carina! :)

2012-08-03 // 15:16:34

Riktigt vackra bilder! :)

2012-08-08 // 20:05:58

sagolikt

2012-08-14 // 14:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback