God jul!!

 

"Saruman believes it is only great power that can hold evil in check, but that is not what I have found. I found it is the small everyday deeds of ordinary folk that keep the darkness at bay. Small acts of kindness and love."
- Gandalf
 
Ha en jättefin jul allihopa! Ta hand om varandra!



God jul!!!

Svar: Tack! Hoppas att du hade en fin jul också!! :)
Victoria Söderström

2012-12-24 // 08:59:09

Åh så mysigt! Himla sköna färger, är himlen bakom "på riktigt"? Mvh, Yrkesskadad. (; God jul!

Svar: Tack söta du!! Hehe känner igen det där med att vara yrkesskadad :) Bilden är tagen under den blå timmen så himlen och månen är på riktigt (möjligen att jag kan ha dragit lite i nån justering), men snöflingorna är inte riktiga :) De är egentligen en stjärnhimmel från en annan bild som jag lagt in via ett blandningslager :) Det snöade inte den dagen men det tyckte jag att det skulle göra ;)
God jul till dig också!! :)
Victoria Söderström

2012-12-25 // 14:59:54

Wie så fin bild!
GOD JUL till dig :)

Svar: Tack så mycket!! Hoppas att du hade en jättefin jul :)
Victoria Söderström

2012-12-25 // 18:18:42

Jag försökte stalka dig på hitta.se men det var verkligen inte lätt ;) Tänkte ha skickat dig ett litet julkort ;P Men God Jul fina, duktiga du :)

Svar: Men åh vad fint! Tack för omtanken!! :D Jag är lite svårstalkad eftersom jag bor på två platser. Dels i Bankeryd, men där är jag inte skriven. Jag är skriven i mitt andra hem i Norrköping (min pojkvän bor där). Nu kommer du kunna stalka mig tillbaka :DGod jul till dig också söta du!! <3
Victoria Söderström

2012-12-25 // 21:58:22

Tack, det underlättade ;)

2012-12-25 // 22:25:19

God jul i efterskott haha!

Älska Gandalf <3

Svar: Haha tack!
Jaa, Gandalf är bäst! :)
Victoria Söderström

2013-01-02 // 03:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback