Utlottning av vykort

 
 
Vill bara tipsa er om att man kan vinna vykort på min Facebook-sida! Bland annat är bilden ovan med som vykort. Beata och jag sålde dem på fotomässan som ni vet och vi fick några över. Så då tänkte vi att vi skulle lotta ut dem. Tio personer vinner varsitt paket innehållande 6 vykort (3 av mina vykort och 3 av Beatas). Det enda man behöver göra för att delta i utlottningen är att klicka sig in på min Facebook-sida och lämna en kommentar i tävlingsinlägget att man är med. Här är länken till inlägget. Sista dagen att tävla är den 23:e december. Lycka till ni som vill delta! :)



Vilken grym bild, you me och ner i kärleksdrycken liksom :) !

Svar: Åh tack så mycket!! :D Ja precis! Och så kan reaktionen bli bra eller kanske dålig :)
Victoria Söderström

2012-12-11 // 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback