En välbalanserad diet.


Idag har vi haft en hel del redovisningar på fotoskolan. T.ex. har vi haft i uppgift att analysera en reklambild och sedan göra en egen. Själv valde jag Delicato. Jag tycker att hela den kampanjen är helt otroligt bra! Ni vet, där det står "garanterat fria från fullkorn" eller "kan innehålla spår av vitaminer och mineraler" m.m. (bildgoogla "delicato" om ni inte sett dem).

Jag spann vidare på deras koncept och gjorde denna bild. Min tanke var att det ska stå "en välbalanserad diet" högst upp.




Åh vad bra tolkning!

Svar: Tack tack!! :)
Victoria Söderström

2012-11-01 // 16:21:11

Shit vad snyggt, bra tolkning & bra jobbat ! :)

Svar: Tusen tack!! :D
Victoria Söderström

2012-11-01 // 16:35:06

Jätte rolig idé :) Dock tycker jag du balanserat dem lite väl fantasifullt vilket tyvärr gör att det känns fake istället för spännande.. Men som sagt, riktigt rolig idé :)

Svar: Tack så mycket! Och tack för din feedback! Tänker du att bitarna skulle ligga mer rättvända istället? :)
Victoria Söderström

2012-11-01 // 17:18:52
» Sissi

fin bild, och bra tolkat - snyggt jobbat! :)

Svar: Tack söta!! :)
Victoria Söderström

2012-11-01 // 19:35:49

Sjukt snyggt!

Svar: Tack tack snälla du!! :)
Victoria Söderström

2012-11-01 // 20:50:47

Jättebra tolkat! Du är så duktig!

Svar: Åh tack söta!! :)
Victoria Söderström

2012-11-01 // 22:31:07

Kreativt på hög nivå :) Sen att det är en balanserad kost helt i min smak gör ju inte saken sämre.

Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir!! :D Det är en balanserad kost helt i min smak också ;)
Victoria Söderström

2012-11-01 // 23:20:37

Riktigt härlig bild. Bra gjort! skulle den vara med i en reklam för det skulle man absolut bli sugen på och köpa!

Svar: Tack så mycket! Det låter bra, då har jag lyckats :D
Victoria Söderström

2012-11-02 // 08:35:30

Sjukt snyggt :D!
Jag diggar din blogg!

Svar: Åh tack tack!! Vad kul :D
Victoria Söderström

2012-11-02 // 10:19:31

Hej! Jag funderar på att öppna en webbshop där jag säljer alla möjliga saker! Jag har nu gjort prototyper på tygkassar och vill gärna ha eran synpunkt på vad ni tycker. Kom gärna in och kika och lämna en liten kommentar så skulle jag vara SÅ tacksam! http://boutique.blogg.se/

2012-11-02 // 12:01:41

Vilken fin blogg du har!
Fina foton också!
Du kanske har lust att följa min blogg & kika in på den & när du ändå är inne kanske du har lust att slänga in en kommentar?
Ha en bra dag!

Svar: Tack så mycket söta du!! Ska kika in hos dig! Ha en bra dag du också!
Victoria Söderström

2012-11-03 // 00:04:10

Vilken bra idé och fin bild. :)

Svar: Åh tack!! :) Vad kul att du tycker det :D
Victoria Söderström

2012-11-05 // 16:26:27

ball idé!

Svar: Tack :))
Victoria Söderström

2012-11-05 // 16:55:29
» M

häftig bild, men som nån anna skrev - lite väl fantasifullt balanserat. jag började tänka att de skulle ramla eftersom tyngdpunkten skevar = motsägelsefullt att kalla det välbalanserat. men diggar konceptet
är också en diet i MIN smak, godisråtta som jag är

Svar: Ah ja, det kan nog ha blivit lite fantasifull där haha. Jag kanske får kalla den för "en balanserad diet" istället :P Inte välbalanserad :P
Haha jag är också godisråtta! Åt upp delikatobitarna samma kväll ;)
Victoria Söderström

2012-11-05 // 17:43:21

Väldigt häftig bild.

Svar: Tack så mycket Clara! :)
Victoria Söderström

2012-11-05 // 19:00:59
» Annie

Oj! Hur i hela friden får du dem att balansera sådär? Superlim? ;-) Underbar bild som jag verkligen kan se Delicato använda!

Svar: Åh tusen tack!! :) Mina lärare tyckte att jag skulle sälja in den till Delicato haha :) Jag tänkte ta superlim först, eller tandpetare. Men så glömde jag köpa det haha! Så istället balanserade jag de första bitarna på varandra och tog en bild med kameran på stativ. Sen tog jag bort dem och fotograferade de sista bitarna en och en separat och satte in dem i photoshop :)
Victoria Söderström

2012-11-06 // 10:42:35
» M

sv: Fast det kanske var din tanke från början att det skulle vara lite over the edge för att riktigt poängtera att Delicato är nåt extra

Är också nyfiken på hur du fått ihop dem. Min tanke var tandpetare eller ståltråd


Svar: Haha ja, så kan man helt klart se det :DJag tänkte också tandpetare först, eller att jag skulle ta lim. Men så glömde jag köpa det när jag skulle till studion :P Typiskt mig! Så istället balanserade jag de första bitarna på varandra och tog en bild med kameran på stativ. Sedan tog jag bort dem och fotograferade de sista bitarna en och en separat och satte in dem i photoshop :) Mycket för att jag ville att de skulle balansera högre än det skulle gå på riktigt :)
Victoria Söderström

2012-11-06 // 11:31:32

skitsnygg bild!! hur gjorde du den? ser gooottt ut!


btw, om du är intresserad av att vinna ett valfritt mobilskal, kika gärna in här; http://ninakaufmann.se/2012/october/vinn-valfritt-mobilskal-fran-supplyse.html :) sista tävlingsdag är idag, och det är stor vinstchans!

Kramar!

Svar: Tack!! :) Jag balanserade de första bitarna på varandra och tog en bild med kameran på stativ. Sedan fotograferade jag de sista bitarna en och en separat och satte in dem i photoshop :) Mest för att jag ville att de skulle balansera på ett sätt som inte riktigt går på riktigt :) Kramar!
Victoria Söderström

2012-11-07 // 02:04:13
» Frida

Så himla cool! :D

Svar: Åh tack Frida!! :)
Victoria Söderström

2012-12-09 // 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback