Läsarfrågor


Idag är jag på blogg.se:s förstasida igen! Det gjorde mig så himla glad att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen! Medan jag smälter det hela passar jag på att svara på läsarfrågor. 


Var har du köpt dina rökpatroner? 

Jag beställde mina från Stepson Hobby men de finns på andra hobby/fyrverkeri/paintballbutiker också. De finns i flera storlekar och färger. Jag beställde två 10-pack med rökpatroner som var 9 gram och ett 5-pack med 18-grammare. Det finns både större och mindre storlekar. För att använda dem håller du en tändare mot kanten tills det börjar ryka. Om det blir en låga så blås ut den. Den ska ryka, inte brinna. Var försiktiga och ta med vatten för säkerhetsskull. 
 

Finns du på fler ställen, t.ex. instagram/Facebook?

Det gör jag.

Min Facebooksida
Min Flickr
Instagram: victoria_soderstrom



Va fin Facebook sida!! Det har jag gillat nu!!

Svar: Åh vad kul att du gillar sidan :D
Victoria Söderström

2012-11-05 // 11:21:07
» Jenny

Ikväll fotar jag Jennifer Lopez, glöm inte att kika in på min blogg sen för att se bilderna! :D

Svar: Häftigt att du ska fota henne!! Lycka till :)
Victoria Söderström

2012-11-05 // 11:22:04

Jättefina bilder!!

Svar: Tusen tack!! :D
Victoria Söderström

2012-11-05 // 12:06:30

Duktig du är med kameran! :)

Svar: Tack så mycket Bella!! :)
Victoria Söderström

2012-11-05 // 12:58:11
» Fanny

Gillar bilderna i din header!

Svar: Åh tack!! Vad kul att du gillar dem :D
Victoria Söderström

2012-11-05 // 15:34:05

tufft :D aldrig hört talas om innan ens

Svar: Ah, hade egentligen inte jag heller först. Jag visste att folk använde "smoke bombs" men när jag försökte googla på "rökbomber" för att hitta svenska sidor hittade jag inte så jättemycket. Jag ville ju inte ha såna där jättestora som supportrar kastar på matcher haha. Men så hittade jag rökpatroner och de var ju perfekta :)
Victoria Söderström

2012-11-05 // 15:50:32

HJÄLP OSS ATT SKRIVA VAD VÅR JULKALENDER SKA INNEHÅLLA.( det är för er läsare vi gör den, så kom igen) här: http://kompakt.blogg.se/?tmp=697390 OCH VAR GÄRNA MED OCH TÄVLA OM ATT BLI VECKANS BLOGG HÄR : http://kompakt.blogg.se/2012/november/bli-veckans-blogg.html# / kompakt

2012-11-05 // 17:57:57
» Elsa

Alla dina foton är bara helt fantastiska!

Svar: Åh tusen tack Elsa!! :D
Victoria Söderström

2012-11-05 // 18:02:07
» Madde

Hej!

Det är första gången jag är inne på din otroliga blogg. Första intrycket var WOW. Började med att titta på bilderna i headern och de sa verkligen något annorlunda och häftigt. Svårt att sätta fingret på det, men min nyfikenhet på resten av dina bilder blev större och större.

Resten av dina bilder är helt underbara och vilken insperationskälla du är! Jätteroligt att få läsa om dina tips och din väg genom fotoskolan.
Lycka till! :)

Svar: Hej Madde!! Åh vad glad jag blir för din kommentar!!! :) Så kul att du tycker om bloggen och bilderna :) Jag försöker skapa bilder som berättar något, typ förmedlar ett budskap eller så :) Det är iallafall det jag tycker är roligast att fota. Så himla kul att du tycker att jag inspirerar!! Det är ju perfekt!! :) Tack och lycka till du med!!
Victoria Söderström

2012-11-05 // 20:57:10
» Juni

Vad kul att jag hittade din sida. Den är sagolik.

Svar: Åh tack så mycket!! :D Vad fint att du tycker att den är sagolik :D
Victoria Söderström

2012-11-05 // 22:41:17

Vad häftigt med rökpatronerna! Det har jag länge velat prova men inte lyckats hitta en återförsäljare i Sverige, tusen tack för tipset :)

Svar: Åh varsågod! Hoppas att du kan beställa hem rökpatroner nu och testa! :) Skulle vara kul att se resultatet sen så om du vill får du gärna skicka en länk till mig sen så jag kan se hur det blev :)
Victoria Söderström

2012-11-06 // 13:48:57

Awesome :D!! Tack för tips!! Måste testas :)

Svar: Åh, vad kul att du vill testa! Lycka till. Om du vill får du gärna skicka en länk till mig sen när du gjort din rökbild och visa mig hur det blev!! :)
Victoria Söderström

2012-11-06 // 15:01:58

Grym effekt! :)

Svar: Åh visst är det? Rökpatroner är jättebra att göra effekter med :)
Victoria Söderström

2012-11-06 // 17:23:19

Hej fina du! Hoppas du haft ett bra lov, det har jag iaf haft. Just nu har jag frågestund och vore jätte tacksam om du kunde ställa ett par frågor. Ha det bra!
DIREKTLÄNK - http://ymcmbbb.blogg.se/2012/november/-fragestund.html#comment
Ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer.

2012-11-06 // 21:22:45

Hej :D
ÄLSKAR din blogg, läsér den varje dag ♥
Har en stor fototävling på min blogg, det skulle betyda GRYMT mycket om du var med :D ♥ Det ända du ska göra är att skicka en bild till min epost, (den står där uppe) :D

Tack och hej ♥

2012-11-07 // 18:52:35

Guud måste köpa sånna där patroner! Men ändrar röken färg beroende på vilken färg man tar eller?? :)

Svar: Ja precis. Jag köpte några blå, några grå och några oranga. Så då är röken den färgen man köper :) Kan bli ganska effektfullt. En tjej som är grym som använt rökpatroner är Ailera Stone. Kolla t.ex. hennes serie "burn our souls" på http://ailerastone.com/
Victoria Söderström

2012-11-07 // 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback