Montage

 
 
Igår var det världens bästa dimma i Norrköping så jag passade på att fotografera en bild som jag velat göra länge nu. Bilden kommer vara ett montage av flera bilder. Här ser ni en av dem :) Bäst att börja jobba med bilderna, för någonting säger mig att det kan bli en hel del timmar redigering.



Ååh, jag är också i Norrköping nu(bor här) och såg också dimman. Tyvärr är jag sjuk och kunde inte gå ut igår, men det var fint att titta på i alla fall. ;)

Svar: Åh vad trist att du varit sjuk och inte kunde gå ut i dimman. Men som du säger, den är fin att titta ut på också :) Det är rätt mysigt att stanna kvar inne där det är varmt och bara titta på den :)
Victoria Söderström

2012-11-26 // 12:35:03

Åh så spännande! Ser fram emot resultatet:)

Svar: Tack sötis!! Börjar vara klar med det nu så hoppas kunna lägga upp det ikväll :)
Victoria Söderström

2012-11-26 // 12:46:34

jätte snygg bild!

Svar: Tack så mycket fina du! :) (fint namn har du också hehe) :D
Victoria Söderström

2012-11-26 // 13:27:18
» Sissi

kul att få se resultatet sen! bilden är förövrigt väldigt fin så här själv också :)

Svar: Tack fina du! :) Är snart klar med montaget nu så kanske kommer det upp ikväll :)
Victoria Söderström

2012-11-26 // 17:42:12
» Frida

Cool bild! :)

Svar: Tack så mycket :) Inte så länge kvar nu innan jag är klar men hela bilden :)
Victoria Söderström

2012-11-26 // 19:58:21

Åh, snyggt!

Svar: Tack så mycket! :) alldeles snart kommer den färdiga bilden :)
Victoria Söderström

2012-11-26 // 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback