Remember your first everything


Nu är jag tillbaka i Norrköping efter en helg i storstan. Det har verkligen varit jätteroligt att vara på fotomässan. Jag har varit där två år tidigare, men det var en helt annan känsla att vara där som utställare. Att springa omkring med visitkort, träffa folk från branschen, stå och tjuvlyssna vid vår vägg för att höra vad besökarna sa om våra foton, ha en monter att hänga vid osv.
 
Jag hade hela min kamerautrustning med mig och ändå lyckades jag bara ta en enda bild på hela helgen. Ibland slukas man helt enkelt upp av hela upplevelsen. Därför är det tur att Beata hade med sig sin kompaktkamera, så att jag har något att visa :p Bilderna nedan är hennes.

På torsdagen jobbade ett gäng tappra klasskompisar med att organisera printarna, sätta dit fästen, mäta, måla, spika och göra vår vägg så fin som det bara gick.

 
Min och Beatas print väntar på hängning.

 
Så här blev det. Sammanlagt 16 foton!

 
Jag bredvid min print.


Beata och jag hängde en massa med supersöta Hanna som pluggar fotografi vid Forsa folkhögskola. Ni måste ta en titt på hennes foton! Hon är en fantastisk bildkonstnär redan nu, så lägg henne på minnet. Om några år kommer hennes foton finnas överallt. Det är jag säker på!

 
Andra duktiga fotografer vi hängde lite extra med var Emelie Ohlsson, Michaela Dahlström, Emma Eriksson och så Rebecca Fexby så klart som går i vår klass. Så kul att umgås med dessa fina människor!
 
Nästan hela min pojkväns familj kom till fotomässan också, enbart för att jag ställde ut. Det gjorde mig så glad!
 
En fantastisk helg helt enkelt. "Remember your first everything" Så mycket fina minnen från min allra första utställning :)



» lina

Så avundsjuk på att du träffade Emelie ohlsson! Verkar som din helg vart bra!!

Svar: Ja det var jättekul att prata med henne i verkligheten. Hon är lika söt som hon verkar tycker jag :)
Victoria Söderström

2012-11-25 // 20:32:29

Åh önskade jag hade varit där. Får bli nästa år :)

Svar: Åh, tur att det kommer fler chanser :)
Victoria Söderström

2012-11-25 // 22:35:22

Vilken härlig helg!! Och det är liksom nu jag inser att du och jag är från samma stad, Norrköping!

Svar: Ja riktigt härlig :) Jag är egentligen från Skellefteå, bor i Bankeryd men min pojkvän är från Norrköping så jag passar på att vara här så mycket jag kan. Nu gör jag dessutom praktik i Norrköping :) Lite svårt att hålla koll på var jag bor. Jag vet det knappt själv haha :D
Victoria Söderström

2012-11-25 // 23:27:43

Hade gärna vart där.
Så fin du är Victoria!

Svar: Åh det får bli ett annat år! :) Tack så mycket! Du är också fin! Och jag gillar din bloggdesign du har nu!! :D
Victoria Söderström

2012-11-26 // 10:11:54
» Frida

Jag såg ditt foto där, riktigt fint! Kul att se den i verkligheten också :)
och så spännande att få ställa ut! :D

Svar: Åh vad kul att du såg den i verkligheten :) Den var 50x50 cm men jag tyckte att den såg rätt liten ut där på den stora väggen :P Men det var fint ändå :)
Victoria Söderström

2012-11-26 // 20:07:43

Gud va söt DU är! :) Jag är glad att jag träffade er!! Och tack för att du länkade, jag har fått typ 7 likes pga det tror jag! Ska länka till dig sen när jag får tillfälle:)) Kraaam!

Svar: Det är du som är söt ;) Åh vad kul att fler har hittat till din sida! :) Ännu fler måste hitta dit tycker jag :) Åh tack, vad snällt av dig :D Kram!!!
Victoria Söderström

2012-11-27 // 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback