Galleri FS, fotoböcker och sånt

 
Medan jag var utomlands blev min bild "The grey mass" (den med kostymerna) antagen till Galleri FS. Det är Fotosidans finaste galleri som enligt deras beskrivning "skall innehålla de bästa bilderna". Grymt stolt! Nu är jag även en del av juryn som bestämmer vilka bilder som antas och inte!
 
I övrigt håller vi på att visa upp våra fotoböcker just nu. Igår kom Scandinavian photo (inklusive Elin Kero) och hälsade på för att titta i våra böcker. Imorgon ska vi visa dem för de andra utbildningarna på skolan och därefter får vi kritik av Mats Andersson som jobbar på en reklambyrå i Jönköping. 
 
 
 



» Sara

Tycker att du är otroligt duktig!

Svar: Åh tack snälla! :)
Victoria Söderström

2013-02-26 // 20:08:34
» Maja

Gud vilka fantastiska bilder!

Svar: Tusen tack Maja!! :)
Victoria Söderström

2013-02-26 // 20:18:54
» Isola

Gud vilken snygg bild! Jag förstår att den hamnade i galleri FS!:D

Svar: Åh tack! Vad glad jag blir!! :)
Victoria Söderström

2013-02-27 // 20:03:15

Det var riktigt kul att träffa dig!! :)

Svar: Åh, detsamma :) Många i klassen tyckte att det var kul att du var med och att du gjorde så att uppvisandet av fotoböckerna blev mindre nervöst och stelt :)
Victoria Söderström

2013-03-04 // 12:40:22

Åh men är det sant? Vad glad jag blir :D

Svar: Jepp! Vad kul :D Hoppas att vi får se dig fler gånger :)
Victoria Söderström

2013-03-06 // 16:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback