Självporträtt januari

 
Det där med att ställa tillbaka dygnet går inget vidare. Imorse vaknade jag kl 02.30 och var pigg som en känguru med hicka. Men då kunde jag ju i alla fall se oscarsgalan. Inget ont som inte för något gott med sig som man brukar säga!
 
Förra månadens självporträtt redovisades medan jag var utomlands. Så jag lägger upp min bild nu istället. Jag och min klasskompis Viktoria skulle fota efter temat "dubbelexponering". Har aldrig gjort en sådan förut, varken analogt eller digitalt. Jag gjorde min digitalt och bilden består av ett porträttfoto sammanfogat med ett foto av en trollskog.
 
 
Här har ni för övrigt min tredje och sista peruk. Mycket praktiskt att kunna variera sig mellan att vara blond, brunett och rödhårig!



Vacker bild!! Kul att se dig fota svartvitt också:)

Svar: Tack så mycket!! Ja, jag blev lite förvånad själv. Fotar allra mest i färg :)
Victoria Söderström

2013-02-25 // 19:54:27

fint!
svar: tack så mycket, bästa du. Ja, hon är så vacker.

Svar: Tack själv! :)
Victoria Söderström

2013-02-25 // 23:38:51

Åh så fin bild!

Svar: Tack snälla! :)
Victoria Söderström

2013-02-27 // 11:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback