The wind up worker

 
 
Här kommer min andra bild i serien med kostym/workman-tema. Lite så här kan det kännas ibland. Gå på automatik tills man liksom tar slut och behöver skruvas upp igen. 



Alltså åh! Du är så talangfull!!

Svar: Åh tack så mycket!! <3
Victoria Söderström

2013-01-23 // 21:30:19

Du är såå duktig, önskar jag hade en ambition att kunna sånt! haha :D

Svar: Åh tack!! :D Nyckeln sitter i att lära sig photoshop så kommer resten av sig själv :D
Victoria Söderström

2013-01-24 // 15:13:37

najs ju!
svar: tack hjärtat! Ja, det går bra. Är så avis att du ska åka snart :( Åh!

Svar: Åh, men snart är det din tur att åka iväg :) Då får jag vara hemma och vara avundsjuk.
Victoria Söderström

2013-01-24 // 20:09:43
» sagha

häftig bild:)

Svar: Tack så mycket!! :)
Victoria Söderström

2013-01-25 // 17:39:24

sant, du är superduktig verkligen! Kan du inte starta veckans/månadens fotoutmaning där du kanske ger en utmaning att fota glädje, vårtecken, ljus m.m. som en rolig grej bara? =)
kram

Svar: Tack så mycket :) Åh, det var ingen dum idé! Det ska jag helt klart göra :) Lägger upp ett sånt inlägg innan jag åker ut och reser :) Kram!
Victoria Söderström

2013-01-25 // 20:06:04

Kul koncept! Den förra är min favorit men det skulle vara kul att se båda bredvid varann på en vägg!

Svar: Tack! :) Jag hoppas att de ska passa bra tillsammans! Egentligen fotade jag grundbilderna till de båda koncepten vid samma tillfälle. Då det var sådär dimmigt ute. Men så klantade jag mig så att den här idén inte gick att genomföra. Jag fick göra om och ta en ny bild och då hade det hunnit komma snö. Men förhoppningsvis passar de bra ihop ändå :)
Victoria Söderström

2013-01-27 // 18:46:50

Vilken häftid bild och du har så rätt.
Det kan faktiskt kännas just så.

Du är såå duktig :-)

Svar: Åh tack!! :) ja, visst kan det? Man får försöka hitta på nåt kul mellan alla måsten :)
Victoria Söderström

2013-01-27 // 19:12:46

oh shit vad häftigt!

Svar: Tack!! <3
Victoria Söderström

2013-02-05 // 15:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback