A sad story

Jag beställde en vintage-bröllopsklänning från Etzy.com för ett tag sedan. Inte för att jag planerar att gifta mig inom en snar framtid, utan för att de är så fina att ha i foton. Igår kom den äntligen hem till mig! Så här ser den ut. Eller ja, i alla fall det man kan se av den. Bilden är tagen i min trappuppgång (liksom de andra två bilderna jag publicerat de senaste dagarna). Det värsta med att ta självporträtt är att jag känner mig så himla ego när folk går förbi :P Saken blir inte bättre när jag sitter där i trappuppgången i bröllopsklänning haha. Tur att ingen gick förbi den här gången! 
 



» Frida

Shit vilken cool bild. Sjukt vacker! Förstår att det känns konstigt när folk går förbi, det är inte alla som kan vara ego och fota sig själva, de är nog bara avis ;)

Svar: Åh tack så mycket fina du! Haha, jag ska tänka så, helt klart. Funderar också att trycka en t-shirt med min hemsida på. Jag menar, folk stirrar ju så otroligt så då kan jag liksom utnyttja läget och göra lite reklam ;)
Victoria Söderström

2013-03-12 // 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback