But these are days we dream about, when the sunlight paints us gold

 
Denna månad ägnas helt till egna projekt och att bygga upp en portfolio. Och de som ska söka till nya fotoskolor får chans att jobba med sina ansökningsbilder. Själv försöker jag fota allt som jag velat fota, men som det inte funnits tid till innan. Igår var jag ute i skogen och fotograferade. Bilden nedan skulle egentligen bli något helt annat, men jag fick vårkänslor när solen målade skogen i guld, så jag bytte riktning helt. Våren är på gång nu. Det känns i luften!
 



» Emma

Så vacker!!

Svar: Tack så mycket Emma!
Victoria Söderström

2013-03-06 // 10:27:07
» Frida

Mysig bild :)

Svar: Åh tack fina :)
Victoria Söderström

2013-03-06 // 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback