If the perfect spring is waiting somewhere, just take me there

 
Jag tycker om att fotografera i skogar. Svenska skogar är bland det vackraste jag vet! Men inte just nu. Mina bildidéer passar inte ihop med snö och is som ligger i små fläckar här och där. Antingen vill jag ha ordentligt med snö, eller ingen snö i mina foton. Inte det här fläckiga, leriga. Så kanske är det därför mitt portfolioprojekt går åt det här hållet istället:
 
 
Det här fotot innehåller den mest behagliga färgkombinationen jag vet. Grått mot rosa. Mina ögon älskar att se grått och rosa tillsammans. Fotot är nån slags längtan efter våren. En längtan efter att de kala kvistarna ska explodera i körsbärsblommor. Och så älskar jag ugglor.



» lina

Åh älskar ugglorna! Så sööööta!

Svar: Tack!! Är rätt dålig på rita egentligen, så jag googlade "how to draw an owl" haha. Behöver sån där steg för steg-hjälp ;)
Victoria Söderström

2013-03-11 // 17:25:20

Superfin bild!

Svar: Tack Amanda!! :)
Victoria Söderström

2013-03-11 // 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback