Six impossible things

 

"Sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast"
-Alice in Wonderland

Jag älskar Alice i underlandet. Vem gör inte det liksom? Så idag har jag suttit hela dagen med den här bilden. Ritat och ritat om och följt guider för barn på Internet haha! Men vad roligt det är!

Nu har jag tagit mig igenom halva projektet. Fem bilder till ska det bli, helst innan söndag. Så då vet ni vad jag gör :)




VILKA FANTASTISKA BILDER DU TAR! Wow!

Svar: Åh tack snälla!! :) Vad glad jag blir att du tycker det!! <3
Victoria Söderström

2013-03-17 // 14:46:18

Dina bilder är fantastiska !
På dessa, har du ritat dit kaninen och resten av "rekvisitan" ?

Svar: Åh tusen tack!! Ja precis, jag har ritat med vit pensel på bilden mha ritplattan :) Billig rekvisita :D
Victoria Söderström

2013-03-21 // 10:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback