Och det ska eka över skog och berg att sanningen ljuger och att drömmen är sann


De senaste dagarna har jag flyttat in i ett foto-kollektiv med fem andra fotograferande tjejer. Vi tar hand om ett helt hus. Ett med inglasad altan och en trädgård med fruktträd.

Jag har även börjat på fotoskolan och känner redan nu att det här kommer bli ett helt fantastiskt år. Imorgon ska vi presentera vår första foto-uppgift - en presentation av oss själva med fem oredigerade bilder. En av dem har jag redan visat här. Idag plåtade jag den sista bilden som ska bli någon av dessa:






hur har du fått till molnet? eller vad har du använt dig av?

Svar: Molnet är gjort av kuddstoppning som finns att köpa på t.ex. Panduro :D Perfekt material att skapa moln av! :)
Victoria Söderström

2012-10-16 // 02:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback