Efterrätter


Nu har vi börjat med kommersiell bild i skolan och har två uppgifter som ska göras. Jag har börjat lite smått med mat-fotografering. Eller närmare bestämt efterrätter. 


I november ska vi ställa ut på fotomässan i Stockholm och temat är "Gränslös". Ett ganska brett tema, men fortfarande svårt. Jag har några idéer och igår försökte jag genomföra en av dem, men det blev inte riktigt som jag ville. Så det blir att göra ett nytt försök snart.



Så en blogg ska vara lättåtkomligt? Hur bra tycker du att blogg.se är på en skala 1 - 10?

mumsig efterrätten såg ut! Blev sugen på glass :S

Svar: Mycket god efterrätt ;DJag tänkte att den ska vara tydlig och lätt att hitta på :) har inte tänkt så mycket på bloggportaler egentligen. När jag började blogga för typ 6 år sen så tog jag bara en och så har jag använt mig av den sen dess :)
Victoria Söderström

2012-10-20 // 20:16:27

Vilken fin bild :) har också börjat intressera mig för att fota desserter, roligare än jag trodde :)

Svar: Tack!! Ja faktiskt! Det var rätt kul. Och gott att äta upp sen när man fotat ;D
Victoria Söderström

2012-10-21 // 10:07:03

Åh så fin bild! Det låter som en riktigt roligt det där!

Svar: Tack så mycket!! :)
Victoria Söderström

2012-10-21 // 21:43:52

Sv: Hade du kunnat tänka dig att prova en andra för att säga vad du tycker och tänker och om du skulle kunna rekommendera den till andra?

Svar: Jag tänkte hålla mig kvar här på blogg.se just nu i alla fall :)
Victoria Söderström

2012-10-21 // 23:10:51

Kikar in och hoppas du får en bra måndag :)

Svar: Åh tack! Hoppas din start på veckan varit bra också!
Victoria Söderström

2012-10-22 // 15:02:34

Fin blogg och ännu finare bilder!

Svar: Åh tack!! Vad glad jag blir!! :D
Victoria Söderström

2012-11-05 // 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback