Personal chemistry


De senaste två dagarna har Anders Jensen från Moderskeppet varit på fotoskolan och lärt oss en massa användbara knep i Photoshop. Nästan allt jag kan i Photoshop har jag lärt mig från Moderskeppet-gänget så därför är det extra roligt med besök därifrån.

Passade på att redigera det sista på mitt senaste projekt "Personal chemistry". Har haft idén till denna bild i mitt "evil plans and other stuff"-anteckningsblock sedan en tid tillbaka och när jag för en vecka sedan beställde rökpatroner kände jag att det var dags att förverkliga idén. Känns inte som att röken var den mest hälsosamma att andas in, men allt för konsten, som vanligt :)




Jävligt cool. Var får du all inspiration ifrån? Du är så duktig!

Svar: Åh tack så mycket :D Just denna fick jag inspiration till då jag såg de där kemi-liknande flaskorna på Lagerhaus. Och så hade jag funderat lite kring det där med personkemi eftersom jag och min pojkvän är ganska olika och krockar tyvärr en del. Så jag kände lite att jag ville ha "you" "me" och att det skulle bli en dålig reaktion (blå, arg rök trots att de båda flaskorna har glada färger) :)
Victoria Söderström

2012-10-11 // 07:45:36

superläckert

Svar: Tack så mycket söta du! :D
Victoria Söderström

2012-10-11 // 09:37:28

Älskar verkligen denna! :)

Svar: Tack! Vad glad jag blir :D
Victoria Söderström

2012-10-11 // 12:40:21
» Koffe

Kom tänka på passiv rökning. haha Ypperlig bild iaf. Kula tt ni fick besök av kungarna!! :D

Svar: Tack så mycket! :D Haha ja, passiv rökning var det verkligen vid fotograferingstillfället i alla fall ;)Ja riktigt roligt! De verkar vara ett sånt härligt gäng!
Victoria Söderström

2012-10-11 // 19:38:32

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?- Vill DU synas vid sidan av bloggen i 1 vecka och bli länkad!? :) - Då har du chansen nu! Anmäl dig och skriv '' jag är med '' Lycka till! :) - Vinnaren dras på fredag kl:18:00! då börjar även veckans intervju!
http://annsoh.blogg.se/2012/october/veckans-intervju-anmal-dig-1.html#comment

2012-10-11 // 19:58:43

Va gärna med och tävla om ett valfritt smycke :)
http://dianaosterberg.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-narabellase.html#comment

2012-10-12 // 00:22:56
» Vivvi

cooolt! :o

Svar: Tack så mycket :)
Victoria Söderström

2012-10-17 // 21:50:44
» a.

Wow, grym är du!

Svar: Åh tack så mycket!!! :D
Victoria Söderström

2012-11-05 // 09:02:23
» J

Vilka härliga och bra bilder du tar, verkligen dramatiska. Tyckte det var lite skoj bara det du skrev om ditt anteckningsblock Evil plans and other stuff, har nämligen ett exakt likadant! Perfekt att skriva ner små tankar och planer i :)

Svar: Tack så mycket!! :) Haha vad kul att du har ett sånt också! Från Lagerhaus? :D Ja, det är perfekt till sånt! Jag brukar få idéer i de mest konstiga lägena eller tidpunkterna så jag försöker att alltid ha mitt block med mig :)
Victoria Söderström

2012-11-06 // 09:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback