Orange

 
Här är mitt senaste självporträtt taget i min tvättstuga. Bokade en tvättid enbart för att komma åt väggen :P
 
På min Facebook-sida har jag ett kollage som visar hur den här bilden är gjord för den som är intresserad. Vet att många uppskattar sånt, så jag har skapat en mapp där jag tänkt lägga upp fler "före/efter"-bilder och bilder på själva photoshop-processen.
 
Tack för all respons på mitt förra inlägg förresten! :) Ni var många som undrade hur det var att flyga luftballong så det kommer ett inlägg om det lite senare.



Kul med starka färger, jag gillar flyghåret!

Svar: Tack!! :) Ja, jag kände att det kunde bli bra med lite starka färger mot den där väggen :)
Victoria Söderström

2013-04-02 // 12:10:06

Härlig bild!

Svar: Tack snälla :)
Victoria Söderström

2013-04-02 // 15:21:27

så bra.

Svar: Tack sötis!!
Victoria Söderström

2013-04-03 // 12:23:01

svar: åh, tack fina du. Dock har många hoppat av så måste hitta nya nu!

Svar: Men åh så typiskt! Hoppas att du hittar nya som är ännu bättre :)
Victoria Söderström

2013-04-03 // 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback