Det finns hål i allting, det är där lite ljus kommer in

Vilken är din favoritfärg?
Röd.

(Jag 2009)

Prickigt, rutigt eller randigt?
Randigt.

Vilken parfym använder du?
Be Delicious från DKNY. Fast den är nästan slut nu, så jag ska testa någon annan. Tips mottages gärna :)

Har du någon gång haft matångest, hur är det idag?
Nej, inget sånt. Är en obotlig gottegris.
 
Dina bästa skönhetstips?
Att må bra är det bästa skönhetstipset.

Vad äter du för vardagsfrukost?
Väldigt blandat på sistone. Ibland blir det fil och flingor, ibland mackor och ibland gröt. Eller en kombo av flera.

Vad spenderar du helst en ledig dag med?
Foto, umgås med vänner, promenera eller bara hänga framför datorn.

 
 Hur lång är du?
161 cm. 

Roligaste skolämnet?
När jag var barn tyckte jag att idrott var roligast. Som tonåring tyckte jag bäst om svenska, bortsett från litteraturhistorian. Den ville jag kräkas på. Jag struntade i Dantes gudomliga komedi. Jag ville skriva och bli manusförfattare, copywriter eller journalist. Idag tycker jag inte helt oväntat bäst om foto eller psykologi.

Hur många relationer har du haft i ditt liv?
Beror lite på hur man räknar, men en handfull ungefär. Det jag lärt mig är att passionsmässigt fungerar "opposites attract" allra bäst, men i längden är det bättre med "lika barn leka bäst".

 
Hur var ditt första hångel?
Fjärilsexplosion i magen och skakiga ben. 

Om du bara fick äta en färg på mat för resten av ditt liv, röd, grön, beige, gul eller blålila, vilken skulle du välja då och varför?
Röd. Då kan jag äta lax, tomat, paprika, vattenmelon, blodapelsin och röda äpplen. Och en massa bär: jordgubbar, hallon, smultron, vinbär, körsbär och lingon. Och jag kan dricka rödvin eller fanta med smak av vilda bär. Det kommer man ju himla långt på!

 
Vilka länder har du besökt?
Oj, då ska vi se. Norge, Danmark, Finland, England, Spanien, Frankrike, Italien, Grekland, Österrike, Ungern, Australien, Nya Zeeland, Singapore, Malaysia, Thailand, Brasilien och Usa. Mitt ressug är ganska mättat för tillfället, men någon gång skulle jag vilja åka till Island och fota.
 
Vilken är din favoritstad i världen?
Hittills har jag nog tyckt bäst om Perth i västra Australien. Alltid sommar, världens vackraste solnedgångar varje kväll, fina parker, mycket kultur och jag träffade hela tiden människor med en väldigt laidback inställning till livet. Bästa "bara vara"-staden!

 

Vilket är ditt favoritland?
Sverige är det bästa landet, trots flera månader istid varje år. Här finns ju nästan alla jag tycker om. Men annars skulle jag svara Nya Zeeland, för det landet har så himla mycket samlat i samma land. Uråldriga gamla skogar med gigantiska träd, kullar, vackra stränder och grönturkost vatten, grottor med en stjärnhimmel av lysmaskar, vulkanlandskap och mark som pyser och bubblar, glaciärer, berg, fjordar, storslagen natur och vackra vandringsleder, små byar och stora städer, äventyr, alla väder och alla årstider, pingviner, kiwi-fåglar, kea, valar, sjölejon, delfiner och får i mängder. Och så finns ju min bror där också.

 
Vad faller du för?
Charmiga, omtänksamma killar som är snygga utan att veta om det. 

Och vad tror du att andra faller för hos dig?
Killar som tyckt om mig har gillat att jag är en glad och lite sprallig person som är söt och kramgo.

 
Och till sist – vad önskar du just nu?
Jag önskar mig en plats som känns som hemma och att alla mina vänner samlas på just den platsen. Sen får en heltid gärna vara ungefär 5 timmar per dag. Och så önskar jag mig en bra kantarellsäsong och ett bra träningsår. 



» Frida

Åh så kul att få lära känna dig lite närmre! Har alltid undrat vem det är som står bakom alla fantastiska bilder ^_^

Svar: Åh vad kul att du tycker det! :) Och tack för att du tycker om bilderna! :D
Victoria Söderström

2013-08-14 // 12:16:12
» Frida

listor är så kul!

Svar: Åh jag kan bara hålla med :)
Victoria Söderström

2013-08-15 // 23:54:13

Wow vilka underbara bilder du tar! :D Helt fantastiska!

Svar: Åh tusen tack Mikaela!! :)
Victoria Söderström

2013-08-19 // 13:23:54

Fint inlägg, känns som man kom dig lite närmare!

Svar: Tack!! Vad kul :)
Victoria Söderström

2013-08-19 // 15:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback