Fallen II (6/52)

 
Min kille gjorde slut sista veckan i november, efter mer än 6 år tillsammans. Det känns lite som att världen rasat sen dess. Typ som att himlen gått sönder och stjärnorna fallit ner. Det är det jag försöker förmedla med den här bilden. 
 
Jag sa upp mig från mitt jobb dagen efter, alla mina saker har åkt iväg med ett flyttlass och efter nyår kommer jag efter. Jag flyttar med otroligt blandade känslor tillbaka till min hemstad Skellefteå. Vet inte riktigt vad jag har där, om jag kommer att trivas eller hur livet kommer att bli. Men jag tänker fota mycket, dricka te och ta hand om mig själv. Skulle vilja spendera mitt liv ihop med en Berner Sennen istället. Eller kanske en kanin med hängande öron.



Usch vad tråkigt att höra, vill bara ge dig en stor kram! <3

Svar: Jättestort tack!! Stor kram tillbaka!! <3
Victoria Söderström

2013-12-22 // 21:57:04
» Frida

Fy bubblan vad trist! Hoppas du känner dig bättre snart!

Svar: Tack för omtanken!! <3 Kram!!
Victoria Söderström

2013-12-23 // 16:20:45

kram på dig!

Svar: Tack!! Kram!!
Victoria Söderström

2013-12-23 // 20:04:53

Åh jag hoppas iaf att du vill spendera livet med mig, på resande fot med kameran i högsta hugg!!! Roots of imagination kommer alltid finnas kvar, fastän annat i livet faller samman. Du är bäst!!! Och jag har sagt det förut, men jag älskar verkligen denna bild!!!!!

Svar: Det vill jag så klart!! Island nästa! :DTack vännen!! <3 Jag är glad att du finns kvar i mitt liv!
Victoria Söderström

2013-12-28 // 00:53:52

Det som inte dödar, härdar heter det ju...
Så jag hoppas du får ett starkt och framgångsrikt 2014!

Svar: Tusen tack Ida!! <3 Ja, det här året ska allt bli det allra bästa :) Gott nytt år till dig också!
Victoria Söderström

2013-12-29 // 20:11:08

All kärlek till dig <3

Åh, Skellefteå?! Där har jag bort i tre år snart och vi är ett helt Känsla-gäng som arbetar med helande (och älskar magi). Vi skulle känna oss hedrade av att få samarbeta med en så fantastisk fotograf som du! Spana in oss på www.kansla.nu, och leta gärna upp oss på plats.

Svar: Åh men vad kul!! Ska absolut kolla in er hemsida! <3 Och tack för komplimangen!! :)
Victoria Söderström

2014-01-01 // 10:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback