It would be so nice if something made sense for a change

 
Idag gjorde jag ytterligare en Alice i Underlandet-bild. Med en liten touch av The Hobbit. Nyckeln jag håller i är nämligen den som går till Erebor i Hobbit-filmen. Köpte den då jag var på brorsans jobb, tillsammans med kartan till The lonely mountain. Bra rekvisita :) Min lägenhet är verkligen full av foto-rekvisita.
 
I helgen kommer det komma upp lite fler Nya Zeeland-bilder på bloggen förresten. De har legat orörda i mappar medan jag varit upptagen med portfolio-projektet.



Åh, så fint!! Gillar verkligen det lilla ljuset i dörrfönstret!

Svar: Åh tack så mycket Jennifer :)
Victoria Söderström

2013-03-16 // 13:16:28

Jösses, denna bilden praktiskt taget tog andan ur mig! o.o jag är galet kär i Alice i Underlandet, och denna bilden är magisk!

Svar: Åhh va kul!! Tack så mycket för din kommentar! Den gjorde mig väldigt glad :)
Victoria Söderström

2013-03-28 // 15:26:34

älskar dina bilder!!

Svar: Åhh tusen tack!! :)
Victoria Söderström

2013-04-01 // 00:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback