The spell

 
Här är ytterligare en bild från Roots of imagination-projektet. Jag döpte den till "The spell". På måndag ska vi redovisa våra projekt i skolan så då måste allt vara klart. Beata och jag har bl.a. jobbat med en behind the scenes-video som jag tänker lägga upp imorgonkväll, så håll utkik då.
 
Annars har vi hjälpt till att gå igenom ansökningar i veckan. Vi har fått hjälpa till i urvalet av vilka som går vidare till intervju på fotoskolan i Jönköping, inför höstens skolstart. Någon här som sökt?



Jag har sökt. Ska till Jönköping på tisdag :]

Svar: Åh då ses vi förmodligen på tisdag :) Jag kommer ihåg dina bilder! De är grymma! Helt klart bland de allra bästa om du frågar mig!
Victoria Söderström

2013-05-07 // 15:42:50

Ser fram emot tisdag! Vad kul att du kommer ihåg dem och att det verkar vara positivt också ;)

2013-05-10 // 13:20:12
» Lollo

Har sökt men inte hört nått så gick väl tyvärr inte vidare, men bara att ladda om tills nästa år :)

Svar: Åhh vad trist :( Ja, absolut! Sök igen nästa år! Jag håller tummarna för att det går vägen :)
Victoria Söderström

2013-05-11 // 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback