Getaway (1/52)

I helgen har jag varit i Göteborg och fotat tillsammans med Beata. Vi begav oss iväg till ett naturområde en bit utanför. Vi visste nämligen att det skulle finnas stora ytor av ljung i naturområdet. "Det ser ut som Island!!!" utbrast Beata helt lyrisk flera gånger under vår promenad/photoshoot. Island är för övrigt mitt önskefotoland så jag är tacksam för alla smaker av Island jag kan få.
 
Mitt första koncept och starten på mitt 52-veckorsprojekt blev denna. Jag döpte den till Getaway. Jag tänker mig en sagoprinsessa som sprungit från slottet och tänker fly med en luftballong. Lite The wizard of Oz-aktigt med luftballongen :)
 
 
Mitt mål är att uppdatera med ett nytt koncept varje söndagkväll i ett års tid. Kommer bli en stor utmaning vintertid eftersom mörkret och slasket inte riktigt är min kopp te.
 
Förutom fotat själv har jag varit modell också. Beata la ut den här närbilden på hennes Facebook igår. För att visa vilken rekvisita hon använt i bilden. Är riktigt spänd på resultatet och vet att det kommer bli grymt!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback