Självporträtt

 
 
Jag funderar på att starta ett 52 weeks-projekt! Ett foto i veckan alltså. Det blir en lagom utmaning. Ett foto om dagen känns lite för mycket, eftersom jag gillar kvalitet före kvantitet.
 
Annat som är på gång är att jag ska åka till Göteborg nästa vecka för att träffa världens bästa Beata och fota hela dagarna. Och så är en rykande färsk imac på väg hem till mig och ska förhoppningsvis korta ner väntetiden i photoshop avsevärt. Sen jag slutade fotoskolan har jag redigerat på en laptop med alldeles för lite ram-minne och tveksam färgåtergivning. Ska bli så fint med en uppgradering!



» Frida

Riktigt fin bild på dig, älskar ditt hår! :)

Svar: Tusen tack Frida <3
Victoria Söderström

2013-11-08 // 12:57:43

Åh va dina foton är underbara. Jag var inne på fotoskolans hemsida, klickade mig runt lite och kollade på dina bilder... var tvungen att googla direkt och se om du hade blogg eller hemsida :) Grymt kreativa bilder, så duktig du är.. Tyckte du att utbildningen gav dig mycket?

Svar: Åh vad kul att du hittade till mig och att du gillar mina bilder :) Vad glad jag blir!Utbildningen var bra!! Det bästa tycker jag var dels att man kan lägga 100% av sin tid på foto. Något jag aldrig kunnat tidigare eftersom jag haft skola/jobb inom andra ämnen. Sen är det helt underbart med en hel klass av likasinnade. Utbildningen i sig kunde så klart lära mig en del, men det kunskapsutbyte man kunde få av klasskompisarna var ovärderligt :) Alla var ödmjuka och delade med sig av sina kunskaper och erfarenheter. Funderar du på att söka till någon fotoskola? :)
Victoria Söderström

2013-11-14 // 21:59:21

Låter riktigt bra ju :) så himla lockande... Jag pluggade Grafisk Design och webbutveckling på högskolan och jobbat med annat än foto och design, så tappat en hel del kunskaper.. skulle gärna förnya de men har lite svårt att släppa jobb i ett år.. lite kluven men vill verkligen jobba som fotograf i framtiden, ja ha lagt ner ganska mkt pengar på fotoutrustning så skulle va kul att få användning av de på riktigt :)

2013-11-25 // 16:01:51

ditt hår, wooow! älskar det! :D

2013-12-21 // 12:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback