Stranded (14/52)

(Modell: Beata Rydén
 
Jag har ju jobbat inom psykiatrin på olika sätt och har länge tänkt att jag ska göra en serie där jag tolkar olika former av psykisk ohälsa. Jag har funderat mycket över vad psykisk ohälsa egentligen är. Kan det vara så att det är ett sunt tecken på ett sjukt samhälle? Hur som helst, först ut att tolkas blev depression.
 
"Depression - one word to describe a mountain of pain. One word to steal the light from a person's soul and leave them stranded in a cold, gray landscape, alone and searching for something they couldn't even name".



Kraftfull bild! Hoppas du tolkar social fobi också, fast det tycker jag väl bara för att jag själv har det haha :)

Svar: Tack så mycket! Social fobi är med på min lista. Tur att internet finns och underlättar vid social fobi :) Kramar till dig!
Victoria Söderström

2014-02-16 // 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback