Hurt (8/52)

 
 
Jag har flyttat nu. Till en stor 2:a i en villa av trä. Det är högt till tak, knarrar i det gamla trägolvet och luktar byggdamm från renoveringen. I huset finns bara fyra lägenheter och tjejen som bor ovanför mig är en fd arbetskomis. Stämningen i huset är familjär. Under min lägenhet har jag ett förråd som är större än en studentlägenhet. Det finns en bilplats med mitt namn på om jag vill ha. Jag tror att jag kommer att trivas i den här lägenheten.
 
I veckan har jag knappt fotat någonting, datorn har varit nerpackad och jag har haft mycket att göra i och med flytten. Jag har dessutom inget internet än. Så det blev lite stressigt med fotot denna vecka. Jag tror att detta blev den mörkaste bilden jag fotat någonsin. Om att vara skör i en tuff miljö.  
 
Tack för kommentarerna ni skriver förresten! Jag ska svara på fler då jag har internet igen. Då kommer jag även börja uppdatera lite oftare än bara på söndagar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback