Away (16/52)

 
Den här bilden är tagen på Orust på Beatas lantställe. Beata hade tänt ett rökpatron och jag hjälpte henne att testfota inför en fotografering hon skulle ha med en svensk artist. Och när vi var klara vände vi oss om och såg hur röken liksom hade lagt sig över hela fältet. Så jag skyndade mig att ta ett självporträtt innan dimman försvann. Bilden har legat på datorn och den här veckan var det den bilden jag kände för att ta upp och pyssla med. Jag tror helt enkelt att jag behöver mer dimma, stora blå fjärilar och vintageklänningar i mitt liv :)



Ja, det borde nog alla ha... haha...
Vackert!

Svar: Jaa, mer sånt åt folket :)Tack snälla!
Victoria Söderström

2014-03-02 // 19:52:31
» Lisa

Så fin! Var är fågelburen ifrån?

Svar: Tack!! :) Fågelburen är från inredningsbutiken Rhode Island. Här är deras hemsida: http://www.rhodeislandhome.se/
Victoria Söderström

2014-03-06 // 10:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback