Glow (32/52)

 



» Becca

Underbart!

Svar: Tack så mycket!! :)
Victoria Söderström

2014-09-21 // 21:58:09

Riktigt läcker och vacker bild :)

Svar: Tusen tack Annie :)
Victoria Söderström

2014-09-23 // 15:10:28

Så underbara bilder, och ett så kul projekt! Jag önskar själv att jag kunde ta den här typen av bilder. Hur tänker du innan, hur mycket planerar och är det oftast du själv som är på bilderna?

Svar: Åh tack så mycket! Jag brukar skriva och skissa lite innan (inte alls vackert men så att jag själv kommer ihåg hur jag tänkt). Och så samlar jag på långklänningar som används till foton och inget annat. Så behöver jag inte vara rädd för att klänningen ska bli smutsig och så. Ganska ofta har jag en vision som jag går ut med kameran för att förverkliga. Men ibland provar jag mig fram på plats också och ser vad som händer :) Oftast är det jag själv på bilderna (som denna) men ibland har jag en modell också. Fördelen med att använda sig själv är att jag då inte behöver känna någon press över att göra någon annan nöjd. Och jag vet ju hur jag vill att bilden ska se ut så då behöver jag inte förmedla det vidare till någon annan.
Om du kommer vara på fotomässan i år så kom och lyssna på min och Beatas föreläsning för där ska vi prata lite om vår skapandeprocess och om inspiration :)
Victoria Söderström

2014-09-24 // 15:52:23

Vilken fantastisk bild. Precis en sån som man alltid hoppas på att lyckas ta, men som bara proffsen klarar!

Svar: Åh tack så mycket!! <3 Det du behöver är Island och motljus så kommer du kunna ta en bild som den här :)
Victoria Söderström

2014-09-25 // 17:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback