The protected

 
 Sedan sist har jag varit på Orust och assisterat då Beata fotat en känd, svensk sångerska. Mer om det när allt är klart och officiellt och så!
 
När jag ändå var där passade vi på att fota en massa eget. Bland annat tog jag bilden ovan. Den är en fortsättning på min "The grey mass"-serie. Den här gången ville jag använda paraplyer som en symbol för skydd. Ibland är det svårt att ta sig utanför komfortzonen och man stannar helst kvar i det trygga. 



Älskar den här! Dina bilder är alltid så spännande :)

Svar: Tack så mycket Julia!! :)
Victoria Söderström

2013-07-23 // 21:13:39

du gör så häftiga grejer! Grymt!

Svar: Tusen tack Sophia! :)
Victoria Söderström

2013-07-26 // 12:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback