I will give up the ocean forever, I know. Forever, I know


För ett tag sedan träffade jag en man som jag förmodligen alltid kommer att minnas. En man som bott vid havet, tyckt om fiske och varit en fri själ. Jag föreställer mig honom som en sådan som cyklade i nedförsbackar som ung med händerna utsträckta i luften och vinden i luggen. Som tidigt slutade bära klocka och som trivdes bäst med blicken mot horisonten. Men jag träffade honom i ett helt annat sammanhang, i ett element som inte riktigt var hans. Då föddes idén till ett foto. Den här bilden handlar om honom och hur det ibland blir så att man är på platser där man inte riktigt hör hemma.
 
 



» Nina

Det är första gången som jag faktiskt tittar in här sen du bytte från din andra blogg. Jättefina bilder! Hoppas du trivs på fotoskolan. Jag har förresten bytt blogg helt nu. Både Madebyniiina och Mittlivsomcatty har tagits bort. Kände att jag behövde starta om på ny kula. theworldasiknowit blev namnet på den nya bloggen. :)

Svar: Ah okej! Här är det jag håller till nu i alla fall :) Och tack så mycket!! :DAh det kan man behöva ibland. Då ska jag lägga till din nya blogg :)
Victoria Söderström

2012-08-30 // 14:53:38
» Koffe

Wow, äntligen en Riktig fotoblogg, för många andra footbloggar man stöter på finner man oftast bara bilder på samma saker, blommor, växter, vardag etc..

Men dina bilder är något helt annat, de berättar något.

Hoppas du trivs på fotoutbildningen!

Svar: Åh tack så mycket! Jag tycker allra bäst om att berätta saker med mina bilder så då har jag lyckats med andra ord :) Titta gärna förbi fler gånger.
Jag trivs superbra på utbildningen hittills! :) Förutom det där med att min kamera gick sönder första veckan.
Victoria Söderström

2012-09-02 // 10:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback