London




Ikväll jobbade jag min sista arbetsdag. Imorgon sliter jag sedan upp rötterna och lämnar Skellefteå ännu en gång. Nya äventyr väntar och först ut blir några dagar i London. Där ska jag gå på en workshop som hålls av min favoritfotograf - Brooke Shaden. Jag ska också träffa en blivande klasskompis, gå på en fototräff med lite blandat folk och så kanske göra något turistigt också. Senast jag var i London var år 2010. Då var jag där och firade min tjugosjätte födelsedag.



sv. ja visst var det praktiskt med diskhon :) Nu får han då inte plats :]~



hoppas du får det jättehärligt i London :)

2012-08-16 // 11:24:47

Vilken härlig blogg å design du har! :) Tummen upp!

2012-08-16 // 14:52:29

Svar: Jaaa, jag hade jättegärna åkt till USA och hälsat på. :)

2012-08-19 // 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback