Vatten


Dagarna flyger fram i raketfart och jag försöker njuta så mycket jag kan. Igår var jag hos Beata och fotade/modellade och är helt säker på att det kommer bli fina bilder därifrån. Och idag på skolan hade vi vårt första foto-maraton. Vi hade teman att fotografera efter under begränsad tid och jag valde temat vatten. Tyvärr var det vatten inte bara i Vättern. Det började regna nämligen. Mitt kamerahus är vädertätat men kombinationen spöregn/sand blev för mycket för Carl Canon, trots att jag försökte vara försiktig. Idag kastade han in handduken. Inte helt, men det händer inget då jag trycker på menyn/funktionsknapparna och avtryckarknappen känns stel. Sjukt onödigt!

Hur som helst, här är dagens bild:






Hörde om kameradöden, så hemskt! Men bilden blev otroligt bra, återigen sagolik stil :)

Svar: Åh tack Tyra!! :)
Victoria Söderström

2012-08-30 // 17:48:13

Vad häftiga bilderna du lägger upp är!

Svar: Åh tack så mycket! Himla kul att du tycker det :)
Victoria Söderström

2012-09-01 // 16:25:34

Hei! Mange fine bilder på bloggen din! Liker kreativiteten du har i bildene!:)

Svar: Åh tack så mycket!! :D Tycker verkligen om att vara kreativ :)
Victoria Söderström

2012-09-05 // 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback