Skellefteå

Jag har färdats många mil på jorden
Och alltid letat efter lyckans land
När hopp har bytts mot tvivel har jag famlat blint och gått vilse ibland
Men jag har inte glömt vad jag är gjord av
Det finns en plats som alltid ger mig tröst
Dina vägar i mitt hjärta, dina vatten i mitt blod
Dina visor iJag har färdats många mil på jorden

Jag har färdats många mil på jorden
Och alltid letat efter lyckans land
När hopp har bytts mot tvivel har jag famlat blint och gått vilse ibland

Men jag har inte glömt vad jag är gjord av
Det finns en plats som alltid ger mig tröst
Dina vägar i mitt hjärta, dina vatten i mitt blod
Dina visor i min röst

Sommarvindar leder mig hem
Sommarvindar leder mig hem min röst








































Åh jag saknar din gamla lägenhet! Minns den där "balkongen" vi var ute på ibland ;) Tycker att det är dags för dig att flytta tillbaka till Skellefteå!

2012-07-12 // 00:33:55

Fina bilder, gillar bilden på grisen och melonen! :D

2012-08-10 // 16:05:31

Du är ju en helt fantastisk fotograf! Mycket inspirerande :) Jag tror bestämt att jag hittat min nya favoritblogg ;)

Svar: Åh tusen tack!! :D Så himla glad jag blir!!
Victoria Söderström

2013-05-21 // 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback