In search for balance


Livet handlar mycket om att finna balans. Inte för mycket av saker, inte för lite, utan lagom. Det kan vara svårt att balansera allt - skola/jobb, fritid, familj, förhållande, vänner osv osv. Men att hitta den där balansen, den gyllene medelvägen, tror jag skapar harmoni.
 
 
Modell på bilden är min vän och klasskompis Beata Rydén. Hon är för övrigt även en enastående fotograf.



» Klara

Så fint foto - som hämtat ur en saga.

Svar: Tack så mycket Klara!! :D
Victoria Söderström

2012-11-08 // 22:47:36

Vackert som alltid:)

Svar: Tack fin-du!! :D
Victoria Söderström

2012-11-08 // 23:56:34

Underbar bild!
Och en vacker vän har du också:)

Svar: Tack så mycket söta du!! :) Jo, visst har jag?! Hade gärna haft henne som modell på heltid ;D
Victoria Söderström

2012-11-09 // 08:16:41

fin bild :)

Ifall du tränar så har jag ett tips till dig på bloggen :) Tipset kanske låter lite konstigt men jag tycker att det är värsta bra iaf :)

2012-11-09 // 19:06:16
» Alva

Jättefin bild! :)

Svar: Tack så mycket Alva! :)
Victoria Söderström

2012-11-09 // 19:37:20

Vacker bild, vacker text och allt är bara vackert. Jag älskar att komma in på din blogg, du är så duktig!

Svar: Åh tusen tack!! :) Vad kul att höra att du tycker om att komma in här!! :) Det gör mig väldigt glad!!
Victoria Söderström

2012-11-09 // 19:37:52

Fin bild och kloka ord. Jag undrar om jag någonsin kommer hitta balansen.

Svar: Tack så mycket!! Jag undrar samma sak, men vi får hålla tummarna att vi båda hittar den :)
Victoria Söderström

2012-11-09 // 21:32:00

titta in på min blogg och släng in en kommentar. Kommentera gärna om vad du tycker jag ska skriva om och så. Det är en ny blogg så. Förresten FIN BLOGG. Följ mig på bloglovin. Kommentera det så följer jag dig också :D

2012-11-10 // 19:55:06

Superfin bild!

Svar: Tusen tack <3
Victoria Söderström

2012-11-10 // 21:46:18

sv: Tack, det känns så jäkla surrealistiskt att vara med där!

Tror du har helt rätt om balansen! Verkar som om många fotografer, inte minst jag själv, har en väldigt mycket allt eller inget-mentalitet där man går in för saker till 100% och glömmer resten. Det är ju sjukt bra om man ska ta sig framåt men balansen som du pratar om är ju minst lika viktig för att man ska orka. Såg längre bak i bloggen att ni haft Mr Westin! Har ni fått uppgifter av honom? Haha, blev en liten uppsats här man så kan det gå...

Svar: Åh det förstår jag!Ja precis, det känns som ett vanligt problem, speciellt när man jobbar med det som också är ens hobby :) Lätt att gränserna mellan jobb och fritid suddas ut då och man går in i allt lite för mycket ibland.

Ja, det var kul att ha honom på besök! :) Han var hos oss i två dagar, men gav oss ingen uppgift tyvärr. Hade varit kul!

Haha det är kul med uppsatser så ingen fara! :)
Victoria Söderström

2012-11-12 // 11:24:37

Du är så fantastiskt duktig! Och tack för tipset om rökpatroner, det ska jag absolut kolla upp :)

Svar: Åh tack så mycket Caroline!! :) Du är också fantastiskt duktig :D Längtar efter att se vad du kan skapa med rökpatroner om du bestämmer dig för att köpa :)
Victoria Söderström

2012-11-15 // 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback