Gränslös



Dagarna rullar på och det är mycket som händer. Jag planerar lite inför utställningen på fotomässan i Älvsjö om en och en halv vecka. Ni som har koll på min flickr har sett fotot redan, men nu publicerar jag bilden här också. Temat för utställningen var gränslös och det här var min tolkning. Fotot är printat i 50x50 cm och finns i Jönköping för tillfället. Det är mina lärare som ska frakta bilden till mässan så nästa gång jag ser den hänger den på plats på väggen! Spännande! Fyra av mina foton kommer dessutom finnas printade i en portfolio tillsammans med mina klasskompisars bilder och ligga vid vårt bord på mässan. Om någon ska på fotomässan så kom till oss och fråga om allt möjligt, allt från hur det är att gå på fotoskola till vad vår favoritmat är.

Annat som händer är att jag blivit tillfrågad att prata om fotoskolan på en gymnasieskola i Norrköping. Och så finns en liten praktikberättelse som jag skrivit på Fotoskolan Jönköpings hemsida. Där kan ni se hur lokalerna ser ut, där jag sitter varje dag på praktiken.



Oerhört snyggt foto! Kan tänka mig att den där kommer bli så sjukt fin som tavla!!

Svar: Tusen tack!! Det ska bli kul att se den på väggen på fredag! :)
Victoria Söderström

2012-11-14 // 21:28:32

Så snyggt! Gillar den vänstra handen och hur klänningen faller!

Svar: Åh tack för din feedback! :)
Victoria Söderström

2012-11-14 // 22:13:33

Wow, just hittat hit och det känns som om jag kan titta på dina bilder i evigheter. Fantastiskt!

Svar: Åh vad glad jag blir! Vad kul att du gillar bilderna :D
Victoria Söderström

2012-11-14 // 22:53:20
» marie

Skitsnyggt!

Svar: Tusen tack!! :)
Victoria Söderström

2012-11-14 // 23:16:22

Skit fin blog
följa varandra på bloglovin ?
säg vilket nr du blir

2012-11-15 // 20:32:38

Åh så fint!

Svar: Tack Ebba!! :D
Victoria Söderström

2012-11-15 // 21:25:30
» Lollo

Du är så himlahimla duktig Vickan, blir alltid så glad av att se dina bilder!
Jag saknar dig lite i smyg också, när kommer du hem nästa gång?

Svar: Tack sötaste du! Saknar dig också!! Jag kommer hem nån gång på mitt jullov. Vet inte om det blir över jul/nyår än eller om det blir i början av januari :) Beror lite på om jag lyckas ta mig iväg på en sista minuten :P
Victoria Söderström

2012-11-15 // 22:31:36
» Sarah

Wow underbar bild!

Svar: Tack fina du!
Victoria Söderström

2012-11-16 // 13:31:44

Vacker och poetisk bild :)

Svar: Åh tack så mycket Annie!! :)
Victoria Söderström

2012-11-16 // 15:05:11
» Anna

Bilden får mig att tänka på Lisa Ekdahls låt (tillsammans med Winnerbäck?) "Dom band om binder mig här" ... ska jag långsamt lösa upp ... Väldigt vacker låt, liksom bilden! Du är begåvad!

Svar: Åh tusen tack! Och tack för låttipset! Trots att jag både lyssnar på Winnerbäck och Lisa Ekdahl så hade jag missat den där låten. Så himla fin den var. Började gråta för att den var så fin och samtidigt sorglig. Texten passade verkligen till bilden.
Victoria Söderström

2012-11-16 // 19:13:33
» Eleni

Otroligt vackert foto!!!

Svar: Åh tack så mycket!! Vad kul att du tycker det :D
Victoria Söderström

2012-11-16 // 19:21:30
» Tess

Åh, så vackert! :) Kram

Svar: Tack så mycket Tess!! :)
Victoria Söderström

2012-11-18 // 10:19:54

Fantastiskt vacker!

Svar: Tusen tack fina!! :)
Victoria Söderström

2012-11-18 // 17:43:05

vilken otroligt fin blogg du har! fylld med jätte fina bilder och massvis med inspiration :)

Svar: Åhh tack!! Är så glad att jag inspirerar!! :)
Victoria Söderström

2012-11-19 // 12:34:40

Vilken vacker bild!

Svar: Tack så mycket Ulrika!! :D
Victoria Söderström

2012-11-19 // 13:54:59

Riktigt vacker bild! Älskar den :)

Svar: Tusen tack!! :D
Victoria Söderström

2012-11-19 // 13:57:09
» Frida

Riktigt cool bild! Roligt tema! :)
Jag tänkte faktiskt ta mig in på mässan på fredag, hoppas de blir bra :)

Svar: Åh vad kul!! Då är det bara att komma fram till vårt bord och prata om du har lust :) Kramar!!
Victoria Söderström

2012-11-19 // 14:59:55

Jag gillar verkligen din tolkning! Du är duktig.
Kram

Svar: Tack så mycket söta du! Kramar!!
Victoria Söderström

2012-11-19 // 22:09:49

Jättefina bilder! man blir verkligen inspererad till att ta med sig kameran ut och fota, älskar din bild där du stoppade "moln" i glasburkar och flygplanet innuti den i mitten, magiskt! :)

Svar: Åh jag blir så glad av din kommentar! :) Tack så mycket, verkligen! Vad kul att jag inspirerar :D
Victoria Söderström

2012-11-22 // 13:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback