Länkad, böcker och sånt.


Idag skrev Caroline Dahlén ett blogginlägg om mig! Blev så otroligt glad när jag såg det. Det gjorde verkligen min dag! Tycker om hennes blogg så mycket och hon är sjukt duktig på det hon gör. Eftersom hon inspirerar mig är det kul att få veta att jag inspirerar henne också :D

På sistone har jag fotograferat barn, ett bands release-fest och så planerar jag för egna projekt också. T.ex. har jag bakluckan fylld till bredden med dessa "böcker" som jag ska försöka göra något roligt foto av. Böckerna är av kartong och har legat som dekoration i Lindex skyltfönster. Jag dog lite av lycka när jag fick dem av personalen i Jönköping. Det var den tredje Lindex-butiken jag gick in i och frågade efter böckerna. De två föregående ville ha kvar dem till framtida skyltning, men skam den som ger sig :)
 



Jag började följa din blogg idag för att Caroline skrev om dig. Du verkar vara sjukt kreativ och duktig :D

Svar: Åh vad glad jag blir! Och tack så mycket! Det verkar du också vara :D
Victoria Söderström

2012-11-19 // 21:01:53

jag började också följa dig efter att jag sett dig på carolines blogg! fastnade direkt när jag gick in på din blogg :)

Svar: Åh vad kul att du fastnade direkt och att du började följa mig :D
Victoria Söderström

2012-11-19 // 21:46:57

Häftig bild :)

Svar: Tack så mycket! :)
Victoria Söderström

2012-11-19 // 22:03:23

Jag hittade också hit från Carolines blogg, och nu stannar jag! Haha, jag blev helt paff när jag såg bilden och funderade hur det där kunde gå ihop. När jag läste texten blev jag imponerad, vilken kul idé att fråga efter sådana böcker! :)

Svar: Åh vad roligt :D Hoppas att du kommer trivas här :) Ja, jag såg dem i skyltfönstret redan i augusti och frågade efter dem, men då var de inte klara med skyltningen än :P Tänkte att man kunde göra nåt roligt av att de är mycket lättare än vad böcker egentligen är :)
Victoria Söderström

2012-11-20 // 09:24:52

Asball bild!

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Victoria Söderström

2012-11-20 // 15:43:05

Så fin blogg med så härliga bilder! Kul att hitta hit! :D

Kram

Svar: Tack Matilda!! :) Din blogg är himla fin också! Älskar trä i bakgrunden :D
Victoria Söderström

2012-11-21 // 18:58:43

Så smart med rekvisitan!!

Svar: Tack!! Ja, det kan bli så dyrt att köpa rekvisita hela tiden så himla bra för plånboken var det :D
Victoria Söderström

2012-11-22 // 10:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback