Vykort och visitkort




Igår hämtade jag ut ett gäng vykort som Beata och jag kommer att sälja på mässan i helgen. Den översta raden är hennes vykort och mittenraden är mina. Och så passade vi på att skriva ut visitkort också. Jag har aldrig haft några visitkort förut så nu känner jag mig lite extra professionell ;)

Ni som ska på mässan, ni vet väl att både Canon och Nikon anordnar så att man kan lämna in kameran för rengöring helt gratis!? Det brukar vara en hel del kö dit dock, så vill ni passa på att rengöra kameran så kom tidigt och gå direkt dit! :)



Alltså era vykort passar ju jätte bra ihop också! Ni har lite samma stil känns det som1 Hoppas att ni får sålt många. Tyvärr kan jag inte komma på mässan för jag bor så långt bort :(

Svar: Vad trist att du inte kunde komma. Kanske nästa gång? :) Ja, vi gillar båda konceptuella foton och har samma förebilder så det är så kul att vi går i samma klass nu :)
Victoria Söderström

2012-11-22 // 10:09:58

Jag vill köpa vykort! Ska leta upp er på mässan.

Svar: Åh vad kul :D Hoppas att du hittade till vykorten :)
Victoria Söderström

2012-11-22 // 11:01:12
» Frida

Fina!!

Svar: Tusen tack! :)
Victoria Söderström

2012-11-22 // 12:37:21

Vore ju toppen att rengöra kameran! Tyvärr kan jag inte ta mig till fotomässan, vet du någon annanstans man kan rengöra den? :)

Svar: Jag vet att man ska kunna lämna in den på olika platser, men har aldrig gjort det själv. Kanske fotoaffärer eller reparationsställen? :)
Victoria Söderström

2012-11-22 // 17:41:21

Kan man köpa vykort utan att gå på mässan? ;)

Svar: Åh, det kan man absolut! :D
Victoria Söderström

2012-11-22 // 23:21:47

Hoppas på en rapport från mässan sedan! (;

Svar: Det blev en rapport till slut :)
Victoria Söderström

2012-11-25 // 16:38:10

Kolla in vår blogg och lägg den på minnet. Den första december drar vi igång med en riktigt bra julkalender. FINA TÄVLINGAR, tips och videos. Ha en toppen söndag! /kram kompakt

2012-11-25 // 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback