På förstasidan


Idag hade vi Michael Jönsson som gästföreläsare hela dagen. Han pratade om bildbyråer som ett sätt att tjäna pengar på sina bilder och tog upp allt som är värt att veta kring detta. Grymt intressant!

Efter skolan gick jag och fikade med några klasskompisar och så ringer Rebecca och berättar att jag är på blogg.se:s förstasida! Så himla kul :D Hoppas så klart att ni som hittat hit vill komma tillbaka fler gånger!




 



grattis! vad kul :) fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! Har aldrig varit på förstasidan förut så blev verkligen både glad och förvånad :)
Victoria Söderström

2012-10-16 // 19:54:02

Kul med förstasidan :)

Svar: Ja verkligen superkul! Har aldrig hänt mig förut :)
Victoria Söderström

2012-10-16 // 19:54:08

Vad roligt, jag försöker själv hamna där med en del utav min konst! :)

Svar: Ja det var verkligen jättekul! Jag håller tummarna för att du får synas där också :)
Victoria Söderström

2012-10-17 // 09:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback