Workshop, studio och sånt


För tillfället är det ganska mycket som händer i skolan. Igår och i förrgår hade vi t.ex. besök av ljuskungen Johan Westin. Han har pratat om ljus i alla de former och visat oss olika ljusuppsättningar i studion. Han lovade också att vi kunde maila honom om frågor och råd kring foto för resten av livet. Det tyckte jag var himla fint! 





När det finns tid över försöker jag fotografera mat, produkt och utställningsbilder. Imorse var jag här (se bilden nedan) och fotograferade en konceptuell bild som jag hoppas ska passa till utställningen.

 
Imorgon åker vi till IKEA i Älmhult på studiebesök. Där ligger nämligen IKEA:s jättestora fotostudio där bland annat bilderna i katalogen fotograferas. Det ser jag fram emot massor! :)



» Vicky

guuud vad underbart att få plugga foto med proffs.

Svar: Ja verkligen! Jag är så tacksam :)
Victoria Söderström

2012-10-25 // 14:26:17

allt är så underbart. måste komma på mässbilden.

Svar: Hoppas du kommer på något! Jag har suttit med min idag. Får se om jag är klar till imorgon eller inte :) Kraam!
Victoria Söderström

2012-10-25 // 22:46:47

snygg-viktoria.

2012-10-26 // 10:04:56
» Sissi

åh, vad roligt! jag vill också - hade tänkt söka till några fotoskolan söder ut i landet men gjorde inte det för jag kände mig inte redo att flytta så långt bort än, men kanske nästa år att jag tar mig mod till att våga göra det :)

Svar: Åh klart att du ska söka. Tittade in på din blogg och du är ju verkligen superduktig! Det där med att flytta är ju alltid ett stort steg, men sök till några nästa år och kommer du in (vilket du lär göra) så kan du ju ta beslutet då om du är redo att flytta eller inte :)
Victoria Söderström

2012-10-28 // 11:06:32

Älskar bilden längst ner :D

Svar: Åh vad kul! :) Den är tagen i Bankeryd :)
Victoria Söderström

2012-11-13 // 11:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback