Instagram-bilder


I söndags var jag ute och promenerade i fina Bankeryd. Blöt skog, löv, vatten och dramatiska himlar. Bland det bästa jag vet!









» Vicky

älskar verkligen instagram!

Svar: Ja, himla bra påhitt det där :)
Victoria Söderström

2012-09-27 // 01:13:51
» CJ

Mycket vackert!

Svar: Tack!! :)
Victoria Söderström

2012-10-08 // 11:40:20
» Koffe

Snygga bilder för att komma från instagram!

Svar: Tack! :D Lite oskarpa men annars gillar jag dem :D
Victoria Söderström

2012-10-08 // 18:12:14

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!! :)
Victoria Söderström

2012-10-15 // 21:07:46

Kul att se lite Bankeryd - det var jag inte beredd på :)

Svar: Åh vad glad jag blir att du kommenterar :D Har flyttat till Bankeryd nu när jag pluggar foto så de flesta bilder jag tagit på sistone är fotade här. Älskar verkligen skogarna häromkring :)
Victoria Söderström

2012-10-16 // 20:20:13

Älskar också Bankeryds lövskogar! :) Bor i centrala Jönköping, men åker alltid ut mot Bankeryd när jag är sugen på att fota lite natur :)

Svar: Ah vad kul!! :) Ja, det finns mycket fin natur här! Verkar även finnas mycket fint på vägen mellan Jönköping och Bankeryd så det ska jag utforska nån dag :)
Victoria Söderström

2012-10-18 // 09:38:06

Var ligger den allén på sista bilden förresten? :)

Svar: Om man kör förbi Ica och sedan förbi Sportlife så finns allén till vänster. Man ser den från vägen :)
Victoria Söderström

2012-10-18 // 09:38:40

Ett tips är vägen mellan Tokeryds Herrgård och Järstorps kyrka :) Ah gissade att det var den... en kollega har nämligen tipsat om den för att träden går ihop över vägen.. åkte förbi där idag men såg den inte, tittade dock inte så noga.. :)

Svar: Åh det ska jag kolla upp! Tack för tipset :) Kommer ha bil i två veckor nu så då ska jag leta upp lite bra foto-platser i Jönköping :)
Ah typiskt att du inte såg den. Det är en bred skogsväg, men jag tror att man får köra bil där. Om jag minns rätt är det ett övergångsställe just innan. En bit efter Sportlife och på vänster sida. Innan är det inte så mycket natur så det är i princip där man ser skog vid sidan av vägen för första gången. Hoppas att du hittar :)
Victoria Söderström

2012-10-18 // 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback