Självporträtt september


I slutet av varje månad har vi i uppgift att fotografera ett självporträtt och visa för klassen. Så här blev mitt denna månad:


I övrigt har vi börjat planera inför Sveriges största fotomässa där vi ska ställa ut i november. Vi har också lämnat in varsin bild som ska printas och sättas upp på väggen på skolan. Och så har vi börjat lite smått med att lära oss studion. Beata, Elin och jag tänkte dit och hänga imorgon och testa utrustningen lite.
 



cool bild:D

Svar: Tack :D
Victoria Söderström

2012-09-30 // 16:15:12

Svar: Jag tycker att det lätt kan bli en "gloria" runt kanterna på det man skärper, vilket det inte blir när man använder metoden jag visade. Så det är därför. :) Men sedan använder jag också t ex. "smart sharpen" ibland när det inte krävs lika precicist. Kram!

2012-09-30 // 20:32:53
» Annie

Häftigt porträtt! Gillar det skarpt!

Svar: Tack! Vad kul att du gillar det :D
Victoria Söderström

2012-10-08 // 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback