Orust

Just nu befinner jag mig på Orust. Hela ön gör mig alldeles lugn och tillfreds. Det är något alldeles särskilt med gula fält, klarblått vatten, berg, trollskogar med frusna bäckar och fåglar som sjunger. Jag är här och arbetar med ett skolprojekt tillsammans med Beata. Vi fyllde en bil full av rekvisita, vackra klänningar och kameraprylar och körde hit för att helt kunna ägna oss åt vårt fotograferande. Här är några helt oredigerade behind the scenes-bilder från ett foto vi håller på att göra tillsammans.
 
 
 
 
Den sista bilden ser ut ungefär som en tyg-drake som försöker äta upp en bil :)



älskar sista bilden!

Svar: Tack rebecca!! :)
Victoria Söderström

2013-04-08 // 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback