The in-between

 
Nytt foto från projektet "Roots of imagination" som jag gjorde tillsammans med Beata.
 
Det var så himla kallt när vi skulle ta den här bilden och det mörknade jättefort, så vi fick jobba snabbt. Min första tanke var att Beata (som är modell på den här bilden) skulle sväva på ett moln, men jag tyckte att det blev bättre när man kunde se hela henne. Så det fick bli lite molntussar utspridda i bilden istället :)



» Linda

Så vackert!

Svar: Tack så mycket Linda :)
Victoria Söderström

2013-04-26 // 12:02:44

Wow vilken bild!

Svar: Åh vad kul att du gillar den :)
Victoria Söderström

2013-04-27 // 12:41:25

asså, victoria, jag orkar inte vad duktig du är.

Svar: Åhh men tack rebecca!! Du är så himla duktig du också, det vet du va!? :)
Victoria Söderström

2013-05-15 // 22:31:34

Så vackra foton! Varifrån kommer denna vita klänning? :)

Svar: Tack så mycket <3 Den kommer från Etsy.com. Det är en vintage bröllopsklänning från 70-talet om jag minns rätt :) Finns massa fint på Etsy i alla prisklasser så rekommenderar sidan :)
Victoria Söderström

2013-05-26 // 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback