Blue

 
Vi har pratat om eget företagande i skolan den senaste veckan. Hur man fyller i blanketter, hur man tar betalt för sina bilder och hur man skattar. Jag läste aldrig ekonomi då jag gick på gymnasiet så nu försöker jag hänga med så bra jag bara kan. Måste säga att det där med ekonomi är sjukt tråkigt, men man behöver ju pengar för att leva tyvärr :P
 
Från och med idag har vi dragit igång ett nytt projekt i skolan. Vi ska göra våra egna fotoböcker som sedan kommer vara med på en utställning i Jönköping. Så förhoppningsvis kommer det att dyka upp en del nytt här framöver. Min fotobok ska innehålla en del nya bilder, en del gamla och heta "Blue". Som i färgen och som i sinnestillståndet.
 
 
Och det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis, det fryser nu sakta till is.



Winnerbäck!! <3 Fin tolkning!!

Svar: Tack!! :) Lasse är bäst :)
Victoria Söderström

2013-01-17 // 14:11:44

Ååh, Kom änglar kan vara en av dom finaste låtarna som finns.

Svar: Kan bara instämma :)
Victoria Söderström

2013-01-17 // 16:09:14
» Frida

Riktigt fin bild och ett roligt tema, ser fram emot att se mer! :)

Svar: Tack :) vad kul att du ser fram emot att se mer :)
Victoria Söderström

2013-01-17 // 17:31:40

Så fint!

Svar: Tack så mycket!! <3
Victoria Söderström

2013-01-17 // 19:40:00

Bilden o den sista raden, sååå fint..

Svar: Åhh tack!! <3
Victoria Söderström

2013-01-19 // 15:12:26
» Sofia

Åh, vilken vacker bild! Om du tycker om att läsa får du jättegärna titta in på min blogg där jag lägger upp egna texter :)

Svar: Tack så mycket! :) Absolut, texter gillas starkt :)
Victoria Söderström

2013-01-21 // 18:03:33
» Fanny

Jättefin bild! :)

Svar: Tack så mycket Fanny :)
Victoria Söderström

2013-01-22 // 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback