Fotoboken

 
Mina dagar är liksom fullproppade med saker att fixa så här innan boken ska gå i tryck och jag ska åka iväg och resa. Tänkte i alla fall göra en uppdatering och berätta att jag lever :) Har försökt att fota en massa nytt till boken, men det mesta blir inte som jag vill och får stanna kvar i datorn. En rekvisita jag skulle köpa och använda (ett ankare) var tydligen slut dessutom så den bilden får vänta. Här är i alla fall några utdrag från boken så att ni kan se hur det ser ut just nu. Jag har jobbat med både bild och text. Klicka på bilderna nedan för att se stort. 
 
 
 

 
 
 
 
 
Jag gör min fotobok på blurb.com om någon undrar. Har hört många rekommendera den sidan och deras verktyg är väldigt enkelt att förstå sig på. Andra bra ställen där man kan trycka egna fotoböcker är t.ex. Photohome eller  Photobox



Herregud du är så duktig!

Svar: Åhh tack fina du!! <3
Victoria Söderström

2013-01-30 // 13:40:46

Jättefina bilder! Vad är det för bok du gör? :)

Svar: Tack så mycket!! Vi har en uppgift på fotoskolan att göra våra egna fotoböcker. Min fick heta "blue" som i färgen och i sinnesstämningen. Och så valde jag att ta med lite texter också, men de festa i klassen gör rena fotoböcker, utan text :)
Victoria Söderström

2013-01-30 // 14:30:11

ser riktigt bra ut det där!!

Svar: Tack Linnea!! :)
Victoria Söderström

2013-01-30 // 18:44:00
» Sissi

Vad spännande att göra en alldeles egen fotobok!

Svar: Ja det var riktigt roligt! Ska bli kul att se hur den blev sen när jag får den. Det kan ju ibland vara svårt att få färger och nyanser precis som man vill. Men jag har hört att blurb ska vara bra så jag har höga förväntningar :D
Victoria Söderström

2013-01-31 // 11:21:01

åh, säg till hur du tycker boken blir. letar efter en bra leverantör! :D

Svar: Det ska jag absolut! Jag kommer inte kunna se den förrän jag kommer hem från Nya Zeeland dock, men då ska jag utvärdera den :) till dess, kolla fotosidans hemsida. De har precis gjort ett inlägg där de testar och betygsätter olika hemsidor där man kan göra fotoböcker :)
http://www.fotosidan.se/cldoc/test-gor-din-egen-fotobok.htm
Victoria Söderström

2013-02-01 // 11:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback