Polka dot

 
Igår tänkte jag att jag skulle rensa lite i garderober, lådor och skåp. Skicka iväg lite saker till Myrornas och sånt. Men så hittade jag den här klänningen som är alldeles för lite använd och det hela resulterade i en spontan fotografering istället. Lite Mimmi Pigg möter Alice i Underlandet ungefär. Mer röd och vit-prickigt åt folket! :) 



ÄLSKAR BILDEN!! :D <3

Svar: Tusen tack!! :D <3
Victoria Söderström

2013-07-05 // 00:09:57

Superfin bild:D

Svar: Åh tack!! Vad kul att du gillar den :D
Victoria Söderström

2013-07-06 // 21:34:25

Vilken söt klänning!

Svar: Tack så mycket!! Hade nästan glömt att jag hade den, men nu ska den definitivt användas oftare!
Victoria Söderström

2013-07-09 // 11:04:56

haha nämen åh, vilken otrolig bild! superfin i sommarprickar!

Svar: Tack så mycket!! :) Har nästan aldrig använt den där klänningen, men nu undrar jag verkligen varför jag inte gjort det. Den är ju så somrig!! :)
Victoria Söderström

2013-07-09 // 11:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback