And playing in the rain is worth catching cold

 
En till regnjackebild från igår. Råkade för övrigt färga en liten del av kanten till jackärmen gråblå från rökpatronen. Det gick inte bort i tvätten. Så kan det gå när man är modell, assistent och fotograf samtidigt. "Ensamhetens kollektiv" som en gammal kompis döpte sig själv till då han spelade in låtar. Mitt kollektiv består liksom av mig, mig och mig. Men det är bra, för jag finns alltid tillgänglig.



» Frida

Du har sån fantasi, så underbart att se! :)

Svar: Åh, tack! Vad kul att du tycker det!! :)
Victoria Söderström

2013-06-27 // 22:10:05
» Frida

Det känns som att jag glömmer att kommentera hur fantastiskt duktig du är varje gång du lägger upp något så nu får du det tre gånger om: Du är verkligen jätteduktig! Du är verkligen jätteduktig! Du är verkligen jätteduktig! :D

Svar: Åh men vad söt du är!!! Tusen tack!! Din kommentar gjorde mig verkligen jätteglad! :)
Victoria Söderström

2013-06-28 // 14:20:25

Men du vad fint!

Svar: Tack tack :)
Victoria Söderström

2013-06-28 // 18:20:48

Fantastisk bild! Verkligen verkligen verkligen. Älskar grenarna, det gula som sticker en i ögonen men ändå helt passar in, röken. Ah.

Svar: Åh tusen tack!! :) Vad glad jag blir att du gillar den!!
Victoria Söderström

2013-07-03 // 00:49:48

Du tar alltid så magiska och förundrande bilder!

Svar: Åh tack Marina!! :) Vad kul att du tycker det! :D
Victoria Söderström

2013-07-06 // 18:35:19
» Linda

Vacker bild!

Svar: Tack fina du!!
Victoria Söderström

2013-07-06 // 20:35:21

Kan inte du skapa en tumblr och lägga upp dina bilder där? Jag känner ett sånt sug efter att reblogga alla dessa underbara bilder!

Svar: Åh det skulle jag ju kunna göra. Vad glad jag blir att du vill reblogga dem :)
Victoria Söderström

2013-07-24 // 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback