Skolavslutning

 
Nu är fotoskolan 2012/2013 slut. Vi har haft våra sista redovisningar, tömt våra datorer och skåp, tittat på våra ansökningsbilder från förra året och sett vår utveckling. Vi har ätit avslutningstårta, fått våra diplom och Rebecca har fått ett stipendium på en massa pengar, grymt välförtjänt. Vi har suttit på filtar i en park, klättrat i träd och kramat varandra hej då tusen gånger. Många ögon har varit fulla av tårar, men vi har också skrattat mycket. Rebecca har klippt ihop en video från vår sista kväll som ser ut så här:
 
 
'
 
 
I onsdags tog skolan slut och nu väntar eget företagande för mig. Mina planer är att öppna en webbshop, sälja foton via bildbyråer och börja hålla workshops. Kommer bli så så så bra!



Det kommer blir grymt! Jag tror på dig <3

Svar: Tack bästa du!! <3
Victoria Söderström

2013-06-09 // 11:13:13

STORT grattis till examen! Härliga planer du har, lycka till! Jag tipsade faktiskt mina läsare(de är inte många, men men!)om din blogg häromdagen, om du går in på min blogg och scrollar lite ser du ett inlägg med en bild på din header och ett av dina foton. Varför inte sprida inspirationskällor liksom?:)

Svar: Tack så mycket sötaste du!!! :D Och tack för att du tipsade om min blogg! Vad glad jag blir :) Har varit i Stockholm i veckan men nu när jag har en dator igen ska jag kolla in din blogg!! :) Kramar!!!
Victoria Söderström

2013-06-11 // 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback