Stockholm

Jag har varit i Stockholm i åtta hela dagar. Nynnat på Winnerbäcks låt "Stockholms kyss", åkt tunnelbanor, spårvagn och pendeltåg åt alla håll, varit ute i skärgården med båt, gått ut på Trädgården två gånger, ätit på alla möjliga restauranger, gått på Skansen, spelat hem 500kr på roulette, hängt på kaféer, suttit och pratat vid vattnet, hängt på Mosebacke, gått på fotografiska, sett Emma Svenssons fotoutställning om cancersjuke Kristian Gidlund i Sugarplum Fairy, träffat nya och gamla vänner, träffat pappa, lekt med ett barn och en bebis, bott på tre olika ställen, lyssnat på en föreläsning av kaxiga Elisabeth Ohlson Wallin och så det som var hela anledningen till att jag åkte till Stockholm från första början - ställt ut på Galleri Kontrast. Vår examensutställning. Lite så här såg utställningen ut:
 
Jag var med och hängde utställningen. Det tog två dagar.
 
Beata borrade flitigt.
 
Mina tavlor har kommit på plats.
 
De hängde precis där man kom in.
 
Beatas foto hade en egen vägg och passade bra ihop med det vackra taket!
 
Vackra foton i vacker lokal! Väggarna lutar inte, det är bara min vidvinkel ;)
 
Ronja håller upp cider och loka i välkomstglasen.
 
Vernissagen!!



» Frida

Åh så spännande! Mycket folk som kom också! :D

Svar: Jaa, det kom en hel del! Blev alldeles kokhett där inne :P
Victoria Söderström

2013-06-17 // 22:37:50

Snyggt! Måste vara häftigt att se sina egna bilder så!

Svar: Tack!! :) Jag verkligen! Det blir en helt annan sak än på skärmen :)
Victoria Söderström

2013-06-18 // 21:56:27

Åh, det verkar ha blivit en riktigt bra utställning! Min dröm är att kunna ha en men än så länge nöjer jag mig med min fotovägg hemma!

Svar: Tack :) Hoppas att du får möjlighet till en utställning snart. Om inte annat är en fotoskola en bra väg till att få ställa ut :) Och en fotovägg där hemma låter inte helt fel det heller :D
Victoria Söderström

2013-06-23 // 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback