Nya Zeeland - On the road

Efter att ha varit i Wellington några dagar begav vi oss iväg på road trip. Eftersom vi körde omkring en hel del, både på nordön och sydön, tänkte jag att jag skulle visa hur otroligt fina vyer man får se efter vägarna. Lägg förresten märke till den lilla röda långtradaren i den första bilden nedan. Den ger lite perspektiv på hur otroligt mäktiga bergen är. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Men hallå, så fint!! Inte alls avundsjuk.. haha!

Svar: Ja, visst är det? :) Haha men jag är avundsjuk på dig också som bor i Skottland och pluggar psykologi :D Det är inte helt fel heller :)
Victoria Söderström

2013-03-03 // 19:48:00

Haha, älskar fåret, så himla kaxigt! Förstår att det måste varit uuunderbart därborta...

Svar: Haha visst var fåret charmigt?! :) Det är nånting med munnen som gör det :)
Victoria Söderström

2013-03-03 // 23:12:27
» Emma

Vilka underbara bilder! Speciellt fåret och de två sista bilderna :)

Svar: Åh tack så mycket söta du!! :)
Victoria Söderström

2013-03-04 // 01:14:12

Sjukt fina bilder!

Svar: Tusen tack Vendela :)
Victoria Söderström

2013-03-04 // 12:01:36

Vackert! Längtar tillbaka varje dag (och då var vi inte ens på sydön ;P)
Ser fram emot att se resten av bilderna :)

Svar: Åh jag längtar också tillbaka!! :) Men jag tänker att Norge eller Island är lite närmare och har fin natur också, så nästa gång får det blir nåt av de länderna :)
Victoria Söderström

2013-03-05 // 14:02:30

SV: Haha, ja, man får ta vad man har ;P
Skottland är nästa mål för min del, vill se mer kullar med får på :D

Svar: Åhh det har du rätt i. Kullar med får på kan man inte få nog av :)
Victoria Söderström

2013-03-06 // 08:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback